Wikipedia

Rezultatele căutării

aprilie 11, 2018

"Iehoviștii ăia!!!"

~Salut!

~Astăzi cu bucurie anunț un alt articol la care m-am gândit în timp ce discutam pe subiect, cu un jurnalist și blogger.

~Subiectul este despre un grup religios, grup despre care foarte multă lume ignorantă vorbea vorbea și iar vorbea;

~Acum câțiva ani, mă plimbam prin Câmpina și întâmplător(sau nu) dau peste 2 persoane, o doamnă și o fată tânără și super frumoasă, ce ofereau la un fel de tarabă, niște pliante și chiar cărți despre religia lor.

~Mă duc eu interesat sa vad despre ce era vorba, si mai ales atras de frumusetea acelei domnisoare, aflu ca grupul era al Martorilor lui Iehova și văzând că sunt 2 persoane calde si atractive interesante, iau eu o carte care îmbina știința cu credința și le rog dacă pot să-mi mai dea una ca era vorba sa alegem doar una din 3;

~Dânsele cu insistenta mea gen motanul din Shrek, reusesc să-mi pice în favoruri și să-mi ofere si a doua carte.

~Ajung eu acasa, avand si datele lor de contact, citesc una din cărți, ma simt atras si ii contactez, iau legatura. 

~Înăinte de a spune totuși experiența mea vreau să aduc la cunoștiință faptul că există multi oameni care vorbesc despre "Iehoviști" ca fiind țigani, prosti, insistenti, lenesi, cersetori etc... 

~Voi expune exact intamplarea mea, si la sfarsit concluzia;

~Am avut mai multe intruniri, dar sa va povestesc prima impresie si cateva elemente; pe langa faptul ca acea doamna cu care am avut primul contact de mi-a daruit cartile era sefa acestui grup, sotul dansei la fel un domn din Olanda foarte educat si cu bun simt. 

In prima zi de exemplu ca in majoritatea zilelor pana sa inceapa intrunirile stateam cu dansii o ora maxim 2 si studiam din anumite carti la alegere sau din viata, elemente si le analizam impreuna, dezbateri libere cu mult bun simt.

~Intrunirile erau intr-o sala sa spunem cu aproximativ 50 de scaune, mai mereu pline, veneau oameni extrem de frumosi, educati din diferite parti ale societatii(doctori, actrite, actori, antreprenori, oameni simpli muncitori etc...), diferite clase, toti uniti si foarte calzi si caritabili;

~De ce caritabili? Pentru ca intamplator am aflat ca acesti oameni strangeau fonduri public, bineinteles in grupul lor si faceau fel de fel de evenimente sociale extrem de frumoase sau donau la case de copii sau construiau de exemplu mai tot ce se punea temelie in Campina pe baza de voluntariat;

~Hai totusi sa vorbim despre intruniri putin, la intruniri era sala modernă, aveam un fel de scena, erau liderii cu microfoane, se punea proiectat la monitoare(sper ca m-am exprimat corect) anumite evenimente din biblie sau din viata, pilde, scurte de regula de aproximativ 5 minute fiecare, la care apoi oamenii fiecare, oricare, aveam dreptul sa ne dam cu parerea la microfon;

~Eu nu faceam parte din grup dar eram ca un fel de martor, oaspete, si eram tratat ca unul de-al lor. 

~Am avut o experienta placuta puțin spus despre acesti oameni care comparabil cu marea gloată au o educație un bun simț extraordinar etc... 

~Să dau și un exemplu cu ce spune deseori "lumea" și care este adevărul, cel puțin din întâmplarea și experiența mea;

~Am avut într-o seară o scenetă cu 2 fete cucuiete tinere si frumoase impreuna cu cativa membrii, despre cum pot fi abordati noi potențiali membri pentru "Congregație";

~În aceste dezbateri, nu am auzit vreodată expresia "insistă" ci dimpotrivă, spre deosebire de ce spune lumea, șefii acestor grupuri îndemnau pe cei care aveau dreptul(doar membrii cu experienta puteau alege oameni) le arăta pe tip scenă/scenetă cum să trateze un potential client, abordati cu mult respect, au explicat in aproximativ 5-10 posibile tipologii umane, și modul de a fi abordati si daca refuzati, sa nu insiste.

~Concluzia mea este că am avut parte de oameni calzi, dezbaterile uneori erau amuzante ce starneau aplauze... era un grup sociabil social care era extrem de sanatos se intorceau la casele lor cu zambetul pe buze ca de la un spectacol... mult peste media din societate rea agresiva si toxică care din păcate este tot mai deasă peste tot în lume dar pe mine mă deranjează mai mult pentru țara mea...;

Am fost tratat ca un fiu, mi-au fost respectate opiniile la maxim, si mai mult, am simtit atractia sa fiu ca acasa, si cu toate astea am simtit ca nu-s vrednic de asa ceva si pe atunci aveam si o boala urata care nu-mi permitea sa fac întrunirile nici macar cele de baza de 1-2 ori pe săptămână.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu