Wikipedia

Rezultatele căutării

aprilie 02, 2018

Basarabia pământ românesc;

~Salut!

~Astăzi voi discuta despre cel mai sensibil subiect public posibil pentru mine, și anume apartenența ficei Basarabia la sânul mamei România;

~Am observat zilele trecute că un val de oameni foarte răutăcioși declară că nu ar aduce nimic bun, mai ales bani, și că i-am apropria pe ruși și mai mult de noi;

~Complet fals; întotdeauna am avut graniță cu Ucraina și din câte știu eu Rusia este la o distanță considerabilă;

~În legătură cu situația financiară, trebuie să fi extrem de prost ca să ai pretenții economice toată viața, un popor care plânge să revină la sânul patriei mamă, să-l ignori doar pentru că-i mai sărac;

~Sunt foarte multe exemple de ce UNIREA este CALEA și am să expun câteva:
1. Republica Moldova este popor român de mii de ani; am fost acelaș popor am fost despărțiți de pactul Ribentropp-Molotov din 1939;
2. Și România la fel ca și Republica Moldova au fost sub jugul URSS, România până prin 1960 pe când se forma republica lui Ceaușescu iar Republica Moldova a scăpat abia în 1991;
3. Majoritatea vor unirea după calculele mele doar aproximativ 20 la sută nu o vor, mulți din prostie, răutate și ignoranță și un foarte mic procent făcând parte fie din alte minorități fie din grupuri rău intenționate care vor să destabilizeze dorința supremă a poporului.
4. Aderarea Republicii Moldova la UE ar dura aproximativ 50 ani până să se concretizeze, în timp ce unirea cu România le-ar aduce mari beneficii de ambele părți ale Prutului chiar dacă la început ar fi sacrificii financiare.
5. Basarabia are oameni minunați, Chișinău de exemplu ar fi în top 6 orașe de cultură ale României alături de București, Timișoara, Cluj, Constanță și Iași;

~De subliniat și faptul că există o modalitate simplă pentru unire si anume cedarea Transnistriei. Transnistria este pe masa Ucrainei si a Rusiei, să și-o negocieze ei și românii de acolo să primească vize pentru România Mare!

~Ar fi multe de discutat dar acest articol zic eu este un bun început și cum am să-mi trezesc inspirația voi completa;

~Așa să ne ajute Dumnezeu! :).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu